Kraty, tympanony, ażury | ||
Katalog ten założyłem w celu wyodrębnienia, uporządkowania tego rodzaju rzeźby, a niejako odrębnej kategorii. Mam nadzieję, że zainspiruje, pozwoli dostrzec problem kształtowania własnego otoczenia i szukania niekonwencjonalnych rozwiązań w kontekście potencjalnych możliwości, jakie proponuję. |
|
|
|
|
|
Tympanony. Lipa. Projektowane indywidualnie do konkretnej sytuacji architektonicznej z zachowaniem jednorodności. Każdy tympanon jest inny, a jeden z nich posiada wkomponowane inicjały inwestora. Barwienie oryginalne, koherentne z wcześniej wypracowanym nastrojem. Tympanony rzeźbione ręcznie jako niepowtarzalne, oryginalne dekoracje pomieszczenia. |
|
Tympanony. Realizacje według kolejnych projektów. |
|
Tympanon zabarwiony metodą malarską przez artystę malarza Andrzeja Głuszka umieszczony nad drzwiami. |
|
Tympanon po zabarwieniu umieszczony nad drzwiami. |
|
Krata dekoracyjna do instrumentu muzycznego - pozytywu. Lipa, 28 x 22 cm, grubość 0,5 - 1,0 cm, przygotowana do złocenia. |
|
Krata dekoracyjna do instrumentu muzycznego - pozytywu. Lipa, 28 x 22 cm, grubość od 0,5 do 1,0 cm, przygotowana do złocenia. |
|
"Firanki" w prospekcie organowym. Lipa, 30 x 30 cm. "Pod złoto". |
|
Element dekoracyjny w prospekcie organowym dla jednego z podwrocławskich kościołów. Rzeźba przeznaczona do złocenia metodą klasyczną. Lipa, wys. 65 cm. Projekt ideowy pani Ewy Kuśnierz - Zawadowskiej. |
|
Krata przeznaczona do instrumentu muzycznego. Rzeźbienie "pod złoto" z odwróconego szablonu. Lipa, dł.32 cm. |
|
Antepedium do jednego z podwrocławskich kościołów. Barok. Lipa, wys. 65 cm. Rzeźba przeznaczona do złocenia metodą klasyczną. Projekt ideowy pani Ewy Kuśnierz - Zawadowskiej. |
|
Barokowe elementy dekoracyjne przeznaczone do złocenia metodą klasyczną. Lipa, wys. 28 cm. Rzeźby nieznacznie różnią się wymiarami, ponieważ kwatery, do których są przeznaczone, stawiają taki wymóg. Projekt ideowy pani Ewy Kuśnierz - Zawadowskiej |
|